28 April 2009

Какво се случи през април

За доста първи неща ще си говорим днес:

- първи опити за седене (къде с помощта на изпитани подръчни средства, виж снимковия материал за справка, къде без ничия помощ, но със стремително залитане наляво-надясно)

- първо по-дълго пътуване извън София, аз се държах много добре дотам и обратно (но това е само за заблуда на нашите, да си мислят че всеки път ще е така, но какво им подготвям за следващия път...)

- първа среща с пра-баба Майда, като си помисля, че разликата във възрастта ни е точно 90 години и ми е малко трудно да го асимилирам. Респект!

- първо настаняване в новия ми апартамент (вярно, че е само една стая, но затова пък предлага чудесна гледка и винаги мога да знам кога придворните ми са около мен :-))

- първи зъби, долните два, почти наведнъж, но за съжаление снимковия материал по темата е доста слаб (да се разбира, че двата пиксела, за които мама твърди, че са зъбите, са доста спорни) и затова за сега се въздържам от публикация.




Какво ново...

No comments:

Post a Comment